پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر استانی کانون اشتغال خادمیاران رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۸

اختصاص بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال در قم

دبیر کانون اشتغال خادمیاران رضوی استان قم گفت: از سوی آستان قدس رضوی مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغال پایدار محرومین قم تخصیص یافته است.

به گزارش آستان نیوز از قم، خانم مهدوی‌یار تصریح کرد: افراد واجد شرایط از طریق خادمیاران و نامه‌های امام رضایی و همچنین توسط آستان قدس رضوی شناسایی و معرفی خواهند شد.
وی با بیان اینکه جذب این اعتبار در مدل راهبری شغلی است اظهار کرد: افراد پس از شناسایی و تایید محرومیت بر اساس علاقه‌مندی به یکی از مشاغل خیاطی، قالی بافی، صنایع دستی، صنایع غذایی، سوهان پزی، گیاهان دارویی، صنایع فنی و مهندسی، به دوره‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده و تحت نظر راهبر شغلی (به تفکیک خواهران و برادران) در صورت احراز مدرک کسب و کار و با اخذ تاییدیه از مشهد مقدس به بانک‌های عاملی که بانک ملی مشخص کرده معرفی می‌شوند. 
 مهدوی یار بیان کرد: بانک‌های عامل موظف هستند به متقاضیان معرفی شده وام خود اشتغالی برای هر متقاضی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنند.
وی افزود: تمام این مراحل از آموزش مهارت گرفته تا اعطای وام اشتغال زیر نظر آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی