پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۸

اجرای طرح «کتاب در دست» به همت کانون کتاب و کتابخوانی قم

همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) و به همت کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی قم نخستین گام از طرح «کتاب در دست» در چهارشنبه‌های امام رضایی اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، دبیر استانی کانون کتاب و کتاب‌خوانی در مورد این طرح گفت: این کانون برای پیشبرد فرهنگ کتابخوانی در جامعه هدف، باید در امر کتاب و کتابخوانی پیشگام و پیشقدم باشد، به همین منظور طرح «کتاب در دست» در بین خادمیاران و یاوران رضوی پایه‌گذاری شده است. 
وی افزود: شیوه اجرا بدین‌گونه است که خادمیاران کانون کتاب در اولین چهارشنبه هر ماه، کتاب‌هایی که توسط گروه معرفی و در دست مطالعه دارند در جلسه‌ای که در اولین چهارشنبه‌ ماه برگزار می‌شود به تناسب وقت و زمان، به بیان و نقد کتاب‌های مورد مطالعه خود می‌پردازند و در پایان خادمیاران، کتاب‌های مطالعه شده‌ خود را در صورت تمایل به صورت امانی در اختیار دیگر خادمیاران قرار داده و آنان نیز بدون صرف هزینه از کتاب‌های مفید و سودمند دیگران بهره‌مند می‌شوند. 
وی بیان کرد: گام اول این طرح در میان خادمیاران کانون کتاب و کتاب‌خوانی در حین اجرا  است و در گام‌های بعدی، بین دیگر خادمیاران اجرا خواهد شد.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی