پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۹

افزایش راندمان و کاهش هزینه، دو ویژگی محصول جدید کمباین‌سازی ایران

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران از تولید محصول جدیدی با نام کمباین 1075 توسط این شرکت خبر داد و گفت: با هدف کاهش ریزش و تلفات دانه غلات در حین برداشت محصول، امسال اقدامات فنی لازم برای ارتقا فنی و عملکردی کمباین مدل ۱۰۵۵ صورت گرفت که نتیجه آن تولید کمباین مدل ۱۰۷۵ بود.

علی اصغر حمیدی فرد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: نتایج حاصل از انجام تست‌ها و آزمون‌های عملکردی و مزرعه‌ای مربوط به این کمباین توسط مرکز توسعه مکانیزاسیون و موسسه فنی و مهندسی کشاورزی نشان می‌دهد که در حال حاضر بهترین کمباین برداشت غلات برای صرفه‌جویی در تلفات دانه، کمباین مدل ۱۰۷۵ است.
او ادامه داد: این محصول با رویکرد افزایش راندمان کمباین، کاهش هزینه‌های استفاده و بهره‌برداری از دستگاه و همچنین کاهش استهلاک تولید شده است.
مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران با بیان این‌که کمباین 1075 با همت و تلاش کارکنان، کارشناسان و متخصصان این شرکت تولید شده است، خاطرنشان کرد: این محصول ابتدا به صورت آزمایشی تولید شد و مورد تست قرار گرفت و در حال حاضر هم تولید سری صفرآن به تعداد 5 دستگاه در جریان است.
او با اشاره به تحقیقات بازار و نیازسنجی‌های صورت گرفته برای تولید این محصول تصریح کرد: درخواست‌های مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و همچنین مشتریان و بهره‌برداران محصولات شرکت برای ارتقای فنی دستگاه‌ها و افزایش رفاه کاربران، باعث شد تولید کمباین‌ ۱۰۷۵ در دستور کار قرار بگیرد.
حمیدی فرد درباره موارد کاربرد این کمباین بیان کرد: کمباین ۱۰۷۵ برای برداشت محصولات زراعی همچون گندم، جو، ذرت، کلزا، آفتابگردان و سویا مورد استفاه قرار می‌گیرد.
او در پاسخ به این سوال که آیا برای فروش کمباین 1075 به سازمان‌ها، کشاورزان و... تسهیلاتی ارائه خواهد شد؟ گفت: در این راستا تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و تسهیلات اشتغالزایی روستایی به خریداران این محصول اعطا می‌شود. 

گفتنی است، کمباین سازی ایران یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و تنها تولیدکننده عمده کمباین در سطح کشور و منطقه است که در سال 1348 فعالیت خود را در شهر اراک آغاز کرد. این شرکت با داشتن ظرفیت تولید سالیانه هزار دستگاه کمباین و هزار دستگاه انواع بیلر، در حوزه‌های طراحی، ساخت، مونتاژ، نصب و فروش کلی و جزئی، صادرات و واردات انواع کمباین، تراکتور، بیلر، موور و نیز سایر ماشین‌آلات کشاورزی، قطعات و وسایل یدکی مربوط به آن‌ها فعالیت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی