پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۹

مشارکت در تهیه ۱۲۰۰ پرس اطعام معتکفین در شب رحلت حضرت زینب(س)

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از تهیه و توزیع ۱۲۰۰ پرس اطعام گرم به مناسبت رحلت حضرت زینب(س) در سطح مساجد شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف و رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: با مشارکت کانون وقف و نذر کانون‌های خدمت رضوی استان در تعامل با ستاد اعتکاف شهرستان سمنان ۱۲۰۰ پرس غذای متبرک به نام حضرت رضا(ع) در شب وفات حضرت زینب(س) بین معتکفین مساجد شهرستان سمنان توزیع شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ایام البیض ماه رجب و تاثیر آن در افزایش معنویت در جامعه بیان کرد: این اقدام در راستای متبرک کردن فضای معنوی اعتکاف به نام مبارک حضرت رضا(ع) انجام گرفت.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اقدامات دیگر برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تصریح کرد: پویش اطعام نیازمندان در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، ماه محرم و صفر و ایام فاطمیه، با تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با مشارکت خادمیاران، یاوران رضوی، حسینیه‌ها، مساجد، موسسه‌های خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار در سطح شهرستان سمنان تهیه و توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی