پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی محله‌ای شمس الشموس بهارستان برگزار شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۹

برگزاری جشن میلاد مولی الوحدین امیرالمومنین علی(ع) در اصفهان

همزمان با میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر با حضور ۵۰۰ نفر از مردم شهر بهارستان در مسجد امیر المومنین(ع) جشن میلاد با حضور ارادتمندان و خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای شمس الشموس بهارستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، احسان میرزاییان مدیر کانون خدمت رضوی شمس الشموس بهارستان، در حاشیه این مراسم با اشاره به اعیاد ماه رجب گفت: میلاد حضرت علی(ع) فرصتی شد تا برای ایجاد فضای همدلی و محبت میان مادران خودسرپرست و ایتام تحت سرپرست این مادران مراسمی تدارک دیده شود تا لحظاتی خوش را برایشان ایجاد کنیم.
وی افزود: برگزاری این مراسم به عنوان یک جشن اثرگذار در پررنگ‌‌ کردن نقش مادران در تربیت فرزند و پرکردن جای خالی پدران از دست رفته است.
وی در ادامه از اهدا هدیه به ایتام حاضر در جلسه خبر داد و گفت: تعداد ۸ عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای ایتام در نظر گرفته شد که به این عزیزان و مادران خودسرپرست دارای چند فرزند ایتام اهدا شد.
 میرزاییان اظهار کرد: در این جشن دختران ماه بهارستانی میزبان مردم خونگرم مسجد بودند و میلاد حضرت علی (ع) را با عنایت امام رئوف و با پذیرایی شیرینی وشکلات جشن گرفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی