پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون کانون مشاوره حقوقی خدمت رضوی اصفهان اظهار کرد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۹

ضرورت جذب متخصصین حقوقی در کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان

معاون اجرایی کانون تخصصی مشاوره حقوقی خدمت رضوی استان اصفهان بر ضرورت جذب متخصصین حقوقی در کانون‌های خدمت رضوی برای خدمات‌رسانی به مراجعین تاکید کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسعود مطلبی در جلسه افتتاحیه کانون تخصصی حقوق خادمیاران رضوی نجف آباد که با حضور دبیر کانون تخصصی حقوقی استان اصفهان و معاون اجرایی کانون، معاون قضایی دادگستری شهرستان نجف آباد، دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد و جمعی از خادمیاران برگزار شد، به تشریح چالش‌ها و فراز و فرودهای موجود در حوزه تخصصی حقوق در کانون‌های خادمیاری پرداخت.
وی بر لزوم جذب متخصصین حوزه‌های مختلف حقوقی در کانون تخصصی حقوق و توزیع عادلانه خدمت در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مراجعین به کانون‌های خادمیاری حواله شده حضرت ثامن الحجج(ع) هستند و باید تکریم و یاری شوند. 
معاون اجرایی کانون تخصصی مشاوره حقوقی خدمت رضوی در استان اصفهان هدف اصلی تشکیل کانون‌های خدمت رضوی را خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه به ویژه قشر ضعیف و کم درآمد جامعه دانست و افزود: متاسفانه در مباحث حقوقی ممکن است مفسده‌ای پیدا شود و ممکن است بعضی‌ها به نام آستان سوء استفاده ‌کنند، این عوامل و احتمالات باعث شده ما در خصوص کانون‌های حقوقی سخت‌گیرانه تر عمل کنیم، چرا که اسم آستان قدس رضوی که در میان باشد بار معنوی بسیاری دارد و مردم نگاه دیگری نسبت به آن خواهند داشت. 
مطلبی با اشاره به اشتیاق آحاد جامعه برای خدمت به مردم، تاکیدکرد: وظیفه کانون حقوقی فقط خدمت‌رسانی است در این راستا و برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر باید سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دنبال شود. در هدف کوتاه مدت باید جذب نیرو کنید، باید نیروهای مخلص را جذب کنید و در تمامی فعالیت‌ها و عرصه‌ها از وجود آنها بهره ببرید.

ظرفیت بالای شهرستان نجف آباد برای انجام خدمات حقوق
در ادامه نجف قلی مالکی، دبیر کانون تخصصی حقوقی خدمت رضوی استان اصفهان، از ظرفیت بالای شهرستان نجف آباد در انجام مصادیق خدمت در حوزه حقوق نام برد و افزود: عرصه حقوق و سلامت دو عرصه نیازمند به حضور افراد متخصص و متعهد است و لزوم جذب هرچه بیشتر متخصصین در این دو حوزه با اهمیت است. 

اهمیت جایگاه حوزه حقوقی در کانون خادمیاری
محمد فروغی، معاون قضایی دادگستری شهرستان نجف آباد نیز به نمایندگی از حقوقدانان خادمیار رضوی به بیان سخن پرداخته و جایگاه حوزه حقوق در کانون خادمیاران را جایگاه خطیری معرفی کرد و گفت: هدف ما در قسمت دادگستری خدمت به مردم است و اینکه بتوانیم منشا خیر باشیم و به یاری خداوند دفتر مشاوره حقوقی که تشکیل شده است بتواند منشا خیر و برکات و کمک به مردم در زمینه خدمت و مشاوره باشد.
با همکاری و موافقت امام جمعه محترم شهرستان نجف آباد نیروهای کانون‌ تخصصی حقوقی شهرستان نجف آباد روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مرکز مشاوره حوزه علمیه جامعه امام المنتظر(عج) مستقر و برای خدمت‌رسانی به مراجعین حضور دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی