پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۹

میلاد وصی پیامبر(ص) با حال و هوای رضوی در سمیرم برگزار شد

مراسم جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام پدر با حضور خادمیاران رضوی و جمع کثیری از آحاد مردم در سمیرم برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، همزمان با ایام رجب المرجب و فرارسیدن ۱۳رجب تولد حضرت علی (ع) با حضور امام جمعه، مسئولین و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان مراسم جشنی در محل مهدیه سمیرم برگزار شد.
در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام دیانی امام جمعه شهرستان به معرفی شخصیت حیدر کرار پرداخت و گفت: امیرالمومنین علی(ع) شخصیتی است که، نه تنها با اندیشه و سخنش، بلکه با وجود و زندگی‌اش، به همه دردها و نیازها و همه احتیاج‌های چندگونه بشری در همه دوره‌ها، پاسخ می‌دهد.
در بخش‌های دیگری از این مراسم علاوه بر اجرای مولودی‌خوانی و اجرای تواشیح، مسابقه‌ای بین شرکت‌کنندگان برگزار شد و به نفرات برتر جوائزی از طرف کانون مرکزی رضوی اهدا شد.
در پایان مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خادمیاران رضوی با گسترانیدن سفره‌ رضوی بیش از ۳۰۰ نفر در کنار یکدیگر در ضیافت شام حضور یافتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی