پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۹

شمیم عطر رضوی در مرکز توانبخشی جانبازان ساری

به مناسبت اعیاد ماه رجب خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ساری با جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، سیدعباس حسینی‌نژاد دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: در ایام ولادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) جمعی از خادمياران رضوی شهرستان با حضور در مجتمع توانبخشی جانبازان شیمیایی ایثار ساری از صبر و شکیبایی آنها قدردانی کردند.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند، گفت: شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند.
حسینی‌نژاد با بیان اینکه وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرارگرفتن در مسیر نورانی آن‌هاست، افزود: حضور در اینگونه مراکز و دیدار با جانبازان به عنوان ذخایر و یادگاران هشت سال دفاع مقدس می‌بایست ضمن تکریم، پای صحبت و درد دل و خاطرات آنان بنشینیم تا راه صبر و مقاومت را بیاموزیم.
براساس این گزارش خادمیاران ساروی با نوای مداحی و علی گویان با حال و هوایی خاص در این برنامه حضور یافتند بطوری که مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از خادمیاران‌ درد و دل‌های خود را با مدیر کانون در میان گذاشتند .
همچنین یاد آور می‌شود؛ این عیادت که با هماهنگی معاونت فرهنگی و پیگیری مسئول کانون ایثار و شهادت انجام گرفته بود با اهدای گل و نبات متبرک آستان قدس رضوی برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی