پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۹

کانون مشاوره و مددکاری رضوی کرمان در کنار دانش‌آموزان معتکف

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی کرمان هم‌زمان با ایام اعتکاف رجب در مساجد، برای دانش‌آموزان و مادران معتکف کارگاه آموزشی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، اکبر سعیدی دبیر کانون مشاوره و مددکاری استان کرمان گفت:  امسال با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز با عنوان نوجوانان رضوی در اعتکاف ثبت نام و در کنار سایر اقشار در مساجد حضور پیدا کردند.
وی گفت: با مشارکت کانون تعلیم و تربیت، کارگاه توسعه فردی و پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان و کارگاه تاب آوری و ارتباط والدین با نوجوانان دختر معتکف در مسجد صاحب الزمان(عج) زنگی آباد برگزار شد و دانش‌آموزان با شوق خاصی از آن استقبال کردند.
سعیدی به برگزاری کارگاه مهارت‌های حل تعارض بین والدین و نوجوانان معتکف در مساجد خاتم الانبیاء شهرک باهنر، مسجد الزهرا(س) و جامع اختیار آباد، مسجد قائم اشاره و اظهار کرد: در این راستا قریب ۵۰۰ نفر ساعت به صورت کارگاهی و یکصد نفر به صورت انفرادی از کانون مشاوره و مددکاری خدمات گرفتند. 
وی ادامه داد: مراجعین عمدتا از اقشار کم برخوردار بودند که به دلیل مشکلات متعدد در زندگی روزمره، دچار اضطراب شده که با عنایت امام رئوف(ع) و همّت و تلاش خادمیاران رضوی  کانون مشاوره و مددکاری گوشه‌ای از دغدغه‌های آنها مرتفع شد.
شایان ذکر است این اقدام خداپسندانه و کارگاه مشاوره به صورت هفتگی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها  در گلزار مطهر شهدای کرمان به صورت رایگان برای زائرین و مجاورین برگزار می‌شود که با استقبال مردم کرمان همراه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی