پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای پویش اطعام رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۹

۴۰۰۰ وعده غذایی از فاطمیه تا ایام البیض در مناطق کم برخوردار زرند توزیع شد

از ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) تا شهادت ام المصائب حضرت زینب(س) ۴۰۰۰ وعده غذای گرم توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند تهیه و در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، محمدرضا حسین‌زاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند از تهیه و توزیع غذای گرم توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند از ایام فاطمیه تا ایام البیض خبر داد.
وی گفت: برگزاری صبحگاه رضوی در مدارس شهرستان زرند در چهارشنبه‌های امام رضایی به صورت هفتگی با حضور خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند برگزار می‌شود.
حسین‌زاده گفت: از روز اول اعتکاف خادمیاران به همراه پرچم متبرک حضرت رضا(ع)، در مساجد شهرستان زرند حضور یافته و عطر رضوی را مهمان مساجد و تکایا کردند.
حسین‌زاده تصریح کرد: در اعتکاف ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در ۳۰ مسجد شهرستان زرند معتکف شدند که بیشترین گروه سنی شرکت کننده جوانان و نوجوانان بودند.
وی تاکید کرد: در روز شهادت حضرت زینب(س) با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیون ریال ۱۵۰۰ غذا تهیه و بین معتکفین و نیازمندان توزیع شد.
وی یادآور شد: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان نیز به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای خواجه ابو رضا مطهرآباد برگزار شد و خادمیاران به دیدار خانواده‌های شهدا نیز رفتند.
حسین‌زاده تصریح کرد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای ریحان شهر زرند به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) مراسم سوگواری برگزار و ۱۵۰۰ غذای گرم تهیه و بین اهالی مسجد و نیازمندان توزیع شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند اضافه کرد: طرح اطعام با تأسی از بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و همچنین حضرت زینب(س) تدارک دیده و انجام گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی