پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۰

طرح «کاشان رواق خدمت» آغاز شد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی از اجرای طرح «کاشان رواق خدمت» خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ محمد جهاندار مدیر کانون خدمت رضوی کاشان اظهار کرد: با هدف گسترش آرمان توسعه خادم، خدمت و مخدوم طرح «کاشان رواق خدمت» آغاز شده و در این طرح هر شهروند به صورت تخصصی یا عمومی در خدمت نیازمندان جامعه است. 
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، گفت: این مدیریت در راستای هم‌افزایی محبین حضرت عل بن موسی الرضا(ع) به عنوان حلقه‌های میانی فعالیت می‌کند تا به اصلاح رابطه امام و امت بیانجامد.
مدیر کانون خدمت رضوی کاشان افزود: ما معتقدیم امام حی و حاضر است و باید در اصلاح رابطه مردم با این بزرگوار تلاش کنیم و دست مردم را در دست اهل بیت(ع) قرار دهیم.
جهاندار با بیان اینکه ۱۳ کانون خدمت رضوی عمومی و ۹ کانون خدمت رضوی تخصصی در کاشان فعالیت می‌کند، خاطر نشان کرد: هم اکنون ده‌ها مدل خدمت در کانون‌های خدمت رضوی شکل گرفته که هر شهروند در جایگاه و منطقه خود می‌تواند بصورت تخصصی به نیازمندان خدمت کند. 
وی خدمات متخصصین و فعالین در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی، آموزش، تربیت، اصناف، رستوران، مشاوره، جهادی و خدمت‌رسانی، تبلیغ دینی، قرآن و عترت، حقوقی، مشاوره و مددکاری و غیره را مصداقی از انواع خدمت رضوی دانست و گفت: هم اکنون پزشکان متخصص و فوق تخصص کاشانی به نیت خدمت به حضرت رضا(ع) با اختصاص بیش از ۶۰۰ نفر ویزیت در ماه، خود را وقف نیازمندان منطقه کرده‌اند،.
وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از فست فودها و رستوران‌های این شهر در طرح «میز هشت»، یک میز را وقف خدمت به مهمانان نیازمند حضرت علی بن موسی الرضا(ع) کرده‌اند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی با تاکید بر حوزه اشتغالزایی جوانان گفت: این دفتر با رویکرد آموزش و توانمندسازی به محرومان با صنایع مختلف وارد تعامل شده تا بتواند جوانان جویای کار را به اشتغال برساند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی