پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۰

دومین نشست هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی شمال کشور در رشت برگزار شد

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی شمال کشور با حضور ارکان ستادی استان‌های گلستان، گیلان، مازندران در شهر رشت به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از گیلان، دومین نشست دوره‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان‌های شمالی کشور به میزبانی کانون خدمت رضوی استان گیلان با حضور معاون کانون‌های خدمت رضوی و دبیران و معاونین خادمیاری و جمعی از مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان‌های مازندران، گلستان، گیلان با هدف انتقال تجارب و ایجاد هم‌افزایی در مدل سازی شبکه خادمیاری در خدمت به جامعه برگزار شد.
مهدوی رییس اداره کانون‌های خدمت رضوی دراین نشست گفت: کانون‌های استان‌ها به عنوان رابط در شبکه خادمیاری به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و این شبکه با استفاده از دبیرخانه‌های کانون، مجموعه‌ای از خدمات را در سراسر کشور ارائه می دهد.
وی عملکرد استان‌های شمالی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت فراوان در این مناطق تهیه برنامه مدون و منظم از اولویت‌هاست.
در این نشست همچنین معاونان و دبیران کانون‌های خدمت رضوی، مهمترین برنامه‌های اجرایی در یک سال اخیر را تشریح کردند و از برنامه‌های آینده گفتند و نظم‌دهی، ساماندهی و گسترش فعالیت‌ها، شناسایی و الگوسازی فعالیت‌های نمونه خادمیاران، تبادل نظر درباره برنامه آینده و نیز روش‌های نوین جذب حداکثری علاقه‌مندان در فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی بررسی شد و قرار شد این جلسات به صورت دوره‌ای ادامه یابد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی