پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۰

۴۵ زائر اولی از میامی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میامی از اعزام ۴۵ زائر اولی به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ علی آقایی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میامی در در حاشیه اعزام زائران بیان کرد: هرساله تعدادی زائر اولی‌ و افرادی که بیش از ۱۰ سال به حرم امام مهربانی‌ها مشرف نشده‌اند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی افزود: همزمان با اعیاد ماه مبارک رجب، عاشقان دلداده امام مهربانی‌ها از این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت سه شبانه روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.
آقایی ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان، معاونت اجتماعی و مسئول کانون زیارت استان، افزود: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان با مساعدت جمعی از خیران، در قالب یک دستگاه اتوبوس، تعداد ۴۵ نفر از عزیزانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی پیدا نکردند را راهی مشهد مقدس کرد.
وی با اشاره به اینکه زائران در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره‌مند می‌شوند، گفت: این زائران یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی