پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آیین معنوی اعتکاف محقق شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۱

خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی استان کرمان به معتکفین

خادمیاران رضوی استان کرمان همزمان با ایام البیض ماه رجب به معتکفین خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش  آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، حلقه‌های محبت و معرفت، حلقه‌های تبیینی و رویکرد سیاسی و مسابقه‌های فرهنگی متناسب با رده‌های سنی معتکفین با حضور روحانیون از جمله برنامه‌های اجرا شده در مساجد ده گانه شهرستان‌های بم و بروات و بخش مرکزی بود.
 مهدوی ادامه داد: خادمیاران رضوی حامل پرچم حرم مطهر با حضور در جمع معتکفین و برگزاری آیین پرچم‌گردانی با مرثیه‌سرائی در روز وفات بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) به معنویت مراسم اعتکاف افزودند.

توزیع بسته‌های متبرک بین معتکفین
علی فرامرزی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان نیز از مزین شدن مراسم اعتکاف به پرچم متبرک امام مهربانیها در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: در ایام اعتکاف خادمیاران رضوی حامل پرچم متبرک امام مهربانی‌ها در مساجدی که میزبان معتکفین بودند حضور یافتند حال و هوای امام رضایی وصف ناپذیری به این مراسم بخشیدند و به همت خادمیاران رضوی بسته‌های تبرکی به معتکفین اهدا شد.

خدمت‌رسانی خادمیاران رفسنجانی به ۴ هزار معتکف
رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رفسنجان با برپایی غرفه‌هایی به موضوع شهدا و دفاع مقدس حال و هوای شهدایی را به این محفل معنوی بخشیدند.
اسماعیلی عنوان کرد: توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، برپایی میز مشاوره و مددکاری و ارائه خدمات آموزشی، آموزش مهارت‌های فررزندپروری به بانوان در مسجد عیش آباد از جمله اقدامات خادمیاران رضوی در خدمت‌رسانی به معتکفین است.

حضور پرشور دهه هشتادی و نودی رابر در جمع معتکفین
علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر اظهار کرد: همزمان با ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) خادمیاران رضوی عطر اعتکاف دهه هشتادی و نودی رابر با پرچم حرم رضوی متبرک کردند.
وی افزود: آئین اعتکاف در مسجد صاحب‌الزمان(عج) و مسجدالرضا(ع) که ۲۰۱ دانش‌آموز دختر و ۵۶ دانش‌آموز پسر حضور داشتند با رنگ و بوی امام رضایی عجین شده بود.
وی، با بیان الگوگیری از حضور در مراسم اعتکاف خاطرنشان کرد: زمینه جذب معتکفین جوان و نوجوان به‌صورت یاور رضوی فراهم شد.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی