پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۱

اهدای بیش از ۲۲۰ بسته معیشتی در پویش مهربانی زنجان

خادمیاران منطقه ۵ کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان با اهدای ۲۲۰ بسته معیشتی از آغاز سال تاکنون مهربانی را به نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار هدیه کردند.

به گزارش آستان نیوز از زنجان، به همت خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی و در قالب پویش مهربانی با اهدای کمک‌های مومنانه به نیابت از امام رئوف، کرامت رضوی را میهمان خانه‌های نیازمند شهر زنجان کردند.
موسی حسنی مسئول منطقه ۵ کانون رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شامل گوشت، روغن، رشته آش، ماکارونی، قند و چای در سطح منطقه توزیع شده است.
وی افزود: همچنین ۶۰۰ پرس غذای گرم در مناسبت‌های مختلف طبخ و توزیع شد و مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک هزینه برای تامین دارو، عینک، آبگرمکن و اجاره بهای منزل به افراد نیازمند پرداخت شد.
 حسنی خاطر نشان کرد: همچون سال‌های گذشته برای رفع بخشی از نیازهای افراد شناسایی شده اقلام مورد نیاز عید شامل لباس، کفش، موادغذایی، شیرینی و میوه شب عید را با همت خادمیاران رضوی به تعداد ۱۰۰ بسته تهیه و بین خانواده‌های محروم توزیع خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی