پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۱

معتکفان استان کرمان میزبان پرچم حرم مطهر رضوی شدند

خادمیاران رضوی در استان کرمان حامل پرچم حرم مطهر رضوی، با حضور در مساجد شهرهای مختلف شمیم حرم مطهر رضوی را بین معتکفان پراکنده کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ سید جلیل صابری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان انار گفت: مراسم معنوی اعتکاف با برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه‌ای همراه بود و حضور پرچم متبرک امام رضا(ع) توسط خادمیاران حضرت و پخش صلوات خاصه و مداحی در وصف امام مهربانیها با نوای «یارضا» حس و حال خاصی ایجاد کردند و دل‌های معتکفین را به صحن و سرای حرم مطهر رضوی روانه کردند.
وی افزود: مراسم پرچم گردانی در شهرستان انار در مساجد زینبیه، اباالفضل(ع)، ولیعصر(عج)، صاحب الزمان (عج)، امین شهر، گلشن و هشت قریه انجام شد.

اعتکاف شهرستان سیرجان رنگ و بوی امام رضایی گرفت
حسین پورخراسانی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان سیرجان نیز اظهار کرد: با توجه به ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر و همزمان شدن با برگزاری مراسم آئینی اعتکاف، خادمیاران با حضور خود رنگ و‌ بوی امام رضایی به مراسم دادند.

شمیم عطر حرم مطهر رضوی در مراسم اعتکاف قلعه گنج 
عسکر ناصری، دبیرکانون‌های خدمت رضوی شهرستان قلعه گنج ابراز کرد: با توجه به ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر و همزمان شدن با برگزاری آئین معنوی اعتکاف، خادمیاران رضوی حامل پرچم حرم مطهر، در بین ۳۰۰ نفر از معتکفین و دانش آموزان حضور پیدا کردند و این مراسم معنوی را رنگ و بوی امام رضایی بخشیدند.

ایجاد حلقه‌های معرفتی ویژه معتکفین دختر راور 
حسین نخعی راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور نیز بیان کرد: خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده رضوی علاوه بر خدمت‌رسانی با ایجاد حلقه معرفتی برای دختران برنامه‌های فرهنگی از جمله تفسیر سوره واقعه، زندگینامه شهدا، توزیع عکس شهدا و ختم ۸۰۰۰ صلوات هدیه به امام رضا(ع) را اجرا کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی