پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۲

معرفی دستاوردهای دیالیز صفاقی داروسازی ثامن در کنگره بین‌المللی «نفرولوژي کودکان»

شرکت داروسازی ثامن در راستای معرفی دستاوردهای دیالیز صفاقی خود در بخش نمایشگاهی نهمین کنگره بین‌المللی «نفرولوژي کودکان» در تهران حضور پیدا کرده است.

به گزارش آستان نیوز، این کنگره به همت انجمن نفرولوژی کودکان ایران با حضور جمعی از متخصصان پیشکسوت و برجسته نفرولوژی کودکان داخل و خارج کشور و پزشکان و دانشجویان این حوزه، چهارشنبه 11 بهمن 1402 در سالن دکتر قریب بیمارستان مرکز طبی کودکان در تهران آغاز به کرد و به مدت سه روز تا جمعه 13 بهمن ماه در حال برگزاری است. 
شرکت داروسازی ثامن از جمله حامیان برگزاری نهمین دوره کنگره بین‌المللی نفرولوژي کودکان کشور است که به همراه شرکت لفاف‌های چندلایه خزر؛ از شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه پردیس فناوری سلامت ثامن با حضور تنی چند از متخصصان و کارشناسان خود در بخش نمایشگاهی این کنگره در غرفه‌ای مجزا شرکت کرده است. 
معرفی هر چه بیشتر محصولات تولیدی و خدمات داروسازی ثامن در حوزه بیماری‌های کلیوی به ویژه دیالیز صفاقی به جامعه پزشکان کشور، گفت‌وگو و تبادل نظر با سایر تولیدکنندگان و متخصصان این حوزه و گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌ها، از جمله اهداف حضور آن‌ها در این کنگره بین‌المللی است.
 

ثامن؛ تولیدکننده انحصاری محلول‌های دیالیز صفاقی کشور
داروسازی ثامن، اولین و تنها تولیدکننده انحصاری محلول‌های دیالیز صفاقی و ارائه‌دهنده خدمات مراقبت‌های ویژه این فرآورده به بیماران کلیوی در ایران محسوب می‌شود که با همکاری شرکت لفاف‌های چندلایه خزر به عنوان تأمین‌کننده تجهیزات و ملزومات این محلول‌ها، توانسته از یک سو گامی اثرگذار در راستای عدم نیاز کشور به واردات این تجهیزات بردارد و از سویی دیگر به بیماران دیالیزی خدمات اثرگذاری ارائه دهد. 
در واقع اگرچه دیالیز به روش همودیالیز(دیالیز خونی) نیز انجام می‌‌شود، اما در چند دهه اخیر روش دیالیز صفاقی با توجه به مزایای آن مانند استقلال، قابلیت انعطاف و راحتی، عدم نیاز به سوزن برای دیالیز، کنترل بیشتر بیمار بر زندگی شخصی، قابلیت دیالیز در مکان‌های مختلف به‌دلیل قابل حمل بودن تجهیزات و عدم نیاز به بیمارستان برای دیالیز، مورد توجه و استفاده بیماران کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است.
گفتنی است، داروسازی ثامن یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در مشهدمقدس است که با بیش از سه دهه فعالیت توانسته با تولید محصولات دارویی متنوع، خدمات ارزشمندی را به بیماران کشور از جمله بیماران خاص و صعب‌العلاج ارائه دهد. ‎این شرکت با حضور در کنگره‌ها و سمینارهای مختلف علاوه‌بر معرفی محصولات خود به جامعه پزشکی، از برگزاری این رویدادهای علمی حمایت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی