پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۲

گامی دیگر در جهت تسهیلگری امر مشاوره در شبکه خادمیاری استان اصفهان

جلسه هم اندیشی مسئولان بنیاد کرامت رضوی و کانون تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، جلسه هم اندیشی با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی و مسئولین آستان قدس رضوی استان اصفهان در مرکز کانون تخصصی مشاوره و مددکاری آستان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه عبدالله طاهری دبیر کانون تخصصی مشاوره و مددکاری به بیان عملکرد این کانون پرداخت و گفت: در این کانون تخصصی تعداد 200‪ خادمیار رضوی مشاور و روانشناس با مدارک عالی دانشگاهی و پروانه مشاوره مشغول ارائه خدمات مشاوره به مراجعین هستند که از شنبه تا پنج شنبه صبح و عصر در محل کانون حضور دارند.
طاهری ادامه داد: این مرکز هر ماه به حدود 150‪0 نفر مشاوره فردی ارائه می‌دهد و برای بیش از 2 هزار نفر ماهانه کارگاه‌های مختلف روانشناسی به طور کاملا رایگان برگزار می‌کند.
وی افزود: با تفاهم‌نامه انجام شده بین کانون تخصصی مشاوره رضوی و دادگستری استان اصفهان تعدادی از پرونده‌های نیاز به دریافت مشاوره این سازمان به کانون ما ارجاع داده می‌شود که طبق آخرین آمار 80 درصد این پرونده‌ها به کمک خادمیاران مشاور ما به سازش انجامیده است.
در ادامه سید مجید محمدزاده مسئول بخش مددکاری کانون مشاوره گفت: با توجه به احساس نیاز به حضور مددکاران در عرصه‌های مشاوره این بخش به تازگی کار خود را آغاز کرده ولی با موانع و چالش‌هایی رو به روست ‌که امید می‌رود با عنایت خاص امام رضا(ع) و همکاری بنیاد کرامت رضوی بر طرف شود. 
پس از اینکه عملکرد کانون تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی استان اصفهان مطرح و بررسی شد، احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته در کانون همه این خدمات را لطف آقا علی بن موسی الرضا(ع) برشمرد و گفت: از ابتدای امر شبکه خادمیاری به منظور منشأ اثر بودن در تمام عرصه‌ها کار خود را آغاز کرد. 
میرزاده ادامه داد: از آنجا که در جامعه خلا جدی در حوزه روانشناسی را داریم خروجی چنین کانون‌هایی از نظر ما بسیار حائز اهمیت است و البته کارکرد مشاوره و مددکاری از موارد خاصی بوده که قطعا امام رضا(ع) به آن نظر کرده‌اند و ما هم در آستان قدس رضوی تمام تلاش خود را در جهت رفع موانع موجود به کار خواهیم بست. 
در پایان حاضران از اتاق‌های تخصصی مشاوره کانون رضوی بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی