پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۲

١٢ عرصه خدمتی فعال در کانون خدمت رضوی شمس الشموس اصفهان

در دیدار مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی از کانون شمس الشموس اصفهان، اقدامات و فعالیت‌های این کانون که در ١٢ عرصه خدمتی فعال است تشریح شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در دیدار احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی از کانون شمس الشموس خیریه کوثر، مسئول بخش بانوان کانون شمس الشموس اصفهان توضیحاتی درباره فعالیت‌های این کانون ارائه کرد.
مهرنوش سادات سید محتشمی مدیر بخش بانوان کانون شمس الشموس ضمن ارائه عملکرد این کانون گفت: در کانون شمس الشموس بیش از ٣٠٠ خادمیار رضوی حضوری فعال دارند که ٢٠٠ نفر از آنان بانوان هستند و در ۱۲ عرصه خدمتی مختلف از جمله سلامت، قرآنی، رسانه و فضای مجازی، تعلیم و تربیت، حقوقی، ایثار و شهادت و.... در غعال است.
وی اظهار کرد: در عرصه تعلیم و تربیت تاکنون ٩٠٠ دانش‌آموز در ٧٠ کلاس آموزشی با حضور ۵۰ معلم تحت آموزش قرار گرفته‌اند. 
محتشمی ادامه داد: در عرصه سلامت نیز با هدف آشنایی مردم با سبک زندگی سالم و تقویت سلامت و نیز در جهت جوانی جمعیت و درمان ناباروری کارگاه‌های عمومی و تخصصی در حال برگزاری است. 
وی به برگزاری ١٠٠ جلسه کارگاهی و ٨٨٠ مورد مشاوره فردی در عرصه مشاوره نیز اشاره کرد و گفت: تمامی این خدمات کاملا رایگان در خدمت مخاطبین کانون قرار گرفته است. 

اجرای طرح «رواق کبوترانه» با اهداف تربیتی
در بخشی دیگر از برنامه مجید حمیدی‌منش مسئول کانون شمس الشموس نیز به ارائه پاره‌ای توضیحات در مورد سایر عرصه‌های خدمت رضوی پرداخت و بیان کرد: طرحی با عنوان «رواق کبوترانه» با اهداف تربیتی در قالب کلاس‌های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف در این کانون برگزار می‌شود که با استقبال بی‌نظیر مواجه شده است. 
در این برنامه احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی پس از مشاهده کلیپ برنامه‌های کانون شمس الشموس فعالیت‌های این کانون را در سطح کشور کم نظیر خواند و گفت: لازم هست از مدل فعالیت‌های این کانون الگو سازی شود و حتی با برگزاری تور بتوانیم از نزدیک مسئولان کانون‌های خدمت رضوی سایر استان‌ها را با طرح‌های این کانون آشنا سازیم.  
در ادامه برنامه بازدیدکنندگان از کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی که در این کانون در حال برگزاری است دیدن کردند و از نزدیک با جزئیات طرح‌های مختلف آشنا شدند و در نهایت برنامه با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و پذیرایی بر سر سفره نذری که هر هفته به مناسبت چهارشنبه امام رضایی در این کانون پهن می‌شود خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی