پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۲

تشریح عملکرد کانون خدمت رضوی دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر

با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی اقدامات و عملکرد کانون خدمت رضوی دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر تشریح شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در کانون خدمت رضوی دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر اصفهان، از بخش‌های مختلف این کانون از جمله کلاس‌ها و کارگاه‌های تربیت دینی و قرآنی بازدید شد و مربیان در مورد نحوه برگزاری و محتوای کلاس‌ها و فعالیت‌ها توضیحاتی ارائه کردند.
احمد میرزاده، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی ضمن قدردانی از همت شبکه خادمیاری استان اصفهان گفت: یکی از توفیقات آستان قدس رضوی گسترش شعار خدمت، خادم مخدوم در سطح کشور بوده که از سال ١٣٩۵ کار خود را آغاز کرده است.
میرزاده ادامه داد: در شبکه خادمیاری ١٩ کانون تخصصی با تعریف‌های خاص خود پیش‌بینی شده که یکی از مهم ترین آنها کانون‌های قرآنی است و کارکرد آنها ترویج ثقل اکبر است و البته حوزه پرکاری است.
وی در اظهار کرد: انتظار می‌رود فعالیت‌های کانون‌های قرآنی استان اصفهان هم در خور اصفهان باشد و از تمامی ظرفیت‌های شبکه خادمیاری در این جهت استفاده شود.
در ادامه سلطانی مدیر کانون خدمت رضوی دارالقرآن اهل بیت خمینی شهر به تشریح فعالیت‌های این کانون تخصصی پرداخت و گفت: افتخار داریم که بزرگترین موقوفه قرآنی در سطح کشور را داریم و تمامی اقدامات انجام گرفته در این کانون تخصصی توسط خادمیاران ما با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیت دینی زیر سایه پرچم آقا علی بن موسی الرضا(ع) انجام می‌گیرد.
در این برنامه سید محمد حسین امامی، معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: با وجود توفیقات فراوان استان اصفهان در شبکه خادمیاری کشور همچنان نگاه ما، نگاه تکاملی هست و تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری و کشف ظرفیت‌های جدید خواهیم داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی