پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد؛  
۱۴۰۲-۱۱-۱۲

 قرائت دعای روحبخش ندبه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در حرم رضوی 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری دعای روحبخش ندبه به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در حرم مطهر رضوی خبر داد. 

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دعای روح بخش ندبه فردا جمعه سیزدهم بهمن‌ماه بعد از نماز جماعت صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. 
وی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی علیزاده است و دعای ندبه نیز توسط مداح و ذاکر آل‌الله؛ حاج سعید حدادیان قرائت می‌شود و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و خواندن اشعار ندبه انتظار و مناجات با امام زمان(عج) نیز توسط این ذاکر دلسوخته انجام خواهد شد. 
در این مراسم زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت فرازهای دعای روحبخش ندبه برای تعجیل در امر فرج حضرت ولیعصر(عج) که نقطه پایان همه مشکلات و گرفتاری‌های مردم عالم است دست به دعا برمی‌دارند. 
گفتنی است؛ این مراسم علاوه بر تلویزیون اینترنتی حرم حضرت رضا(ع) به آدرس: haram.razavi.ir در بستر فضای مجازی، از شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی