پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با نخستین روز ایام‌الله دهه فجر؛ 
۱۴۰۲-۱۱-۱۲

مزار شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی غبارروبی شد

همزمان با نخستین روز از ایام دهه فجر مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار پاک شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و بوی گلِ سوسن و یاسمن به مشام می‌رسد و در این بهار زیبای آزادی جای شهدا خالی‌ست و مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر کشور در این روز خجسته با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای فجر آفرین با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند. 
در حرم مطهر رضوی نیز آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدفون در این آستان مقدس با حضور جمعی از مسئولان، خادمان و زائران بارگاه نورانی رضوی و همچنین جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد. 
در این مراسم که در بهشت ثامن صحن‌های آزادی، جمهوری اسلامی و قدس بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) برگزار شد، شرکت کنندگان در حالی که شاخه‌های گل در دست داشتند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و علو درجات آنها را از درگاه ایزد منان خواستار شدند. 
گفتنی است؛ قرائت آیاتی از قرآن کریم با نوای قاریان ممتاز آستان قدس رضوی؛ جلیل حسین‌زاده، سید جواد حسینی و جلال نجاتیان و همچنین مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع)؛ ابراهیم احمدی، احد سبزی و کاظم ذوقیان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی