پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۳

چهاردهمین طرح ملی «سلام بر امام» در قم برگزار شد

به همت کانون تبلیغ دینی خادمیاری استان قم و شورای هیئات مذهبی، چهاردهمین طرح ملی «سلام بر امام» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام علی امین از خادمیاران کانون تبلیغ دینی استان قم  گفت: با بررسی زندگی امام هشتم(ع) متوجه می‌شویم که ایشان بسیار شخصیت مردمی بودند و  مأمون از ترس دیدار مردم با امام هشتم سعی کرد امام رضا(ع) را از مدینه دور کنند تا مردم به سمت امام نروند‌. 
وی گشاده‌رویی، مهربانی و مردمداری را از سیره‌های حضرت ثامن الحجج(ع) عنوان کرد و گفت: در این کانون در طول ماه و در مناسبت‌های مختلف زیارت اولی‌ها و افراد کم بضاعت که توانایی مالی برای رفتن به زیارت امام هشتم را ندارند هزینه سفر آنها تامین شده و در قالب طرح مهر درخشان به زیارت فرستاده می‌شوند.
گفتنی است؛ در این مراسم علاوه بر تلاوت قرآن و مداحی، ارتباط مستقیم تلفنی با مشهد مقدس و قرائت صلوات خاصه در جوار گنبد و بارگاه نورانی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط یکی از خادمیاران رضوی زینت بخش مراسم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی