پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برای نخستین‌بار
۱۴۰۲-۱۱-۱۴

دستبافته‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی در نمایشگاهی اختصاصی تهران عرضه می‌شوند

انواع فرش‌های دستباف تولیدشده در شرکت فرش آستان قدس رضوی برای نخستین بار در نمایشگاهی اختصاصی در تهران به نمایش درمی‌آیند.

در این نمایشگاه که از 15 تا 24 بهمن سال‌جاری در سالن حجاب تهران برگزار می‌شود، مجموعه‌ای متنوع از انواع دستبافته‌ها به علاقه‌مندان و خریداران ارائه می‌شود.
این دستبافته‌ها در فضایی به مساحت حدود 500 مترمربع در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حال و هوایی خاص و متفاوت در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.
طی 10 روز مدت برگزاری این رویدادِ نمایشگاهی که برای نخستین‌بار سامان یافته است، شرکت فرش آستان قدس رضوی پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان، بازرگانان و خریداران فرش دست‌باف ایران خواهد بود.
در این رویداد، افزون بر انواعی از فرش‌های دستباف متبرک حرم رضوی، فرش‌های تولید شده در این شرکت، تابلوفرش، مبل‌فرش و گل‌فرش‌های متبرک رضوی، برخی فرش‌ها با نقشه‌ها و طرح‌هایی بدیع و متفاوت هم رونمایی خواهند شد.
در نمایشگاه اختصاصی شرکت فرش آستان قدس رضوی در تهران، شناسنامه ویژه فرش‌های متبرک رضوی نیز که علاوه‌بر اطلاعات فنی این فرش‌ها، اطلاعات تاریخی آن‌ها از جمله مدت و موقعیت مفروش شدن در حرم مطهر رضوی را دارد به خریداران ارائه خواهد شد.
در این شناسنامه‌ها اطلاعات فنی و تخصصی فرش از جمله جنس الیاف، رجشمار، سال بافت، نقشه و رنگ‌بندی، تاریخ و مکان‌های استقرار فرش در حرم مطهر رضوی درج می‌شود و خریدار خواهد دانست که فرش یاد شده چه مدت و در کدام رواق‌های حرم مطهر حضور داشته است.
همچنین در این رویدادِ نمایشگاهی تسهیلات مناسب خرید از جمله تخفیف و تقسیط(بدون کارمزد) برای خریداران در نظر گرفته شده است.
در نمایشگاه اختصاصی یاد شده تلاش شده است در فضایی فرهنگی و هنری، خریداران افزون بر سیاحت در دنیای فرش‌های دستباف، با فرایند تولید این دستبافته‌ها نیز آشنا شوند.
علاقه‌مندان به بازدید و خرید فرش‌های دستباف می‌توانند از 15 تا 24 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح تا 9 شب مهمان نمایشگاه اختصاصی شرکت فرش آستان قدس رضوی در سالن نمایشگاهی حجاب تهران به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی