پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سخنران حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۲-۱۱-۱۳

جهاد تبیین یکی از مهمترین وظایف منتظران برای مبارزه با استکبار است 

سخنران حرم مطهر رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از مهمترین وظایف منتظران برای مبارزه با استکبار جهانی است. 

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده؛ کارشناس دینی و سخنران حرم مطهر رضوی در مراسم دعای ندبه امروز که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، یکی از دسیسه های استکبار جهانی را زیر سوال بردن انقلاب و کمرنگ نشان دادن ارزش های انقلاب دانست و بیان کرد: در این شرایط مهمترین وظیفه منتظران جهاد تبیین و بیان کردن دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است. 
وی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که امامت و پیشوایی و همچنین حِکمت و حکومت را در روی زمین به عباد الصالحین خواهد داد و خوبان عالم وارث سرمایه ها و حکومت زمین خواهند شد و این امر با ظهور حضرت حجت تحقق پیدا خواهد کرد. 
این کارشناس دینی ابراز کرد: خداوند به دست ولی الله الاعظم  زمین را پر از عدل و داد، پر از زیبایی و پر از صداقت خواهد کرد و وظیفه منتظران در درجه اول دعا برای فرج ولیعصر(عج) و در درجه دوم  تلاش برای قرار گرفتن در زمره یاران آن حضرت در زمان ظهور است. 
وی بیان کرد: وقتی حضرت حجت(عج) ظهور می کند با معجزه و کارهای خارق العاده زمین را پر از عدل و داد نمی کند بلکه به کمک یاران خود این کار را انجام می دهند و مردم عالم هم وقتی خوبان را می بینند با آنها همراه می شوند و اینگونه است که عدل و داد در جهان حکم فرما می شود. 
حجت الاسلام علیزاده افزود: امروز حزب شیطان به خوبی به وظایف خود عمل می کنند چرا که وظیفه شیطان ایجاد روحیه یاس و نا امیدی در مردم است و جهان در انتظار کسانی است که با امید به خدا و صبر و استقامت در راه حق و یاری رساندن به امام عصر (عج) جهان را پر از عدل و داد کند. 
وی با بیان اینکه نا امیدی بزرگترین گناه است، اظهار کرد: در تلاطم سختی های زندگی آنچه که بشر را آرام می کند امید به رحمت الهی است. انسان در هیچ شرایطی حتی اگر بزرگترین گناهان را هم مرتکب شده باشد نباید از رحمت خدا ناامید شود و همیشه باید به لطف و رحمت خدا امید داشته باشد. 
این کارشناس مذهبی عنوان کرد: میزان رشد ما بستگی به میزان عمل ما ندارد بلکه به میزان امید ما به فضل خداوند بستگی دارد. خدا به انسان امید می دهد ولی شیطان کارش ایجاد ترس و نا امیدی در انسان است. جنگ بین حزب رحمان و حزب شیطان در امید و یاس است و انسان ما امید از رحمت و مغفرت خداوند به دور است. 
وی خاطرنشان کرد: هرچند امروز اوضاع جهان بسیار نابسامان است اما ما باید با جهاد تبیین به جنگ استکبار برویم و به آینده ای روشن که حکمت و حکومت در دست عباد الصالحین و بندگان خوب خدا قرار می گیرد امیدوار باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی