پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبرداد؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۴

جشن شب 22 بهمن در شعب مهدالرضا(ع) مشهد برگزار می‌شود

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کودکان و اولیا در اکثر شعب مهدالرضا(ع) در سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود میریان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر با بیان اینکه سال گذشته برای اولین مراسم جشن شب 22 بهمن ماه مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۴ مسجد اجرا شد، گفت: در این محفل نورانی خانواده‌ها وکودکان با متبرکات رضوی مورد پذیرایی قرار گرفتند از همین رو با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطب در سال گذشته، تصمیم بر این شد که در سال جاری هم این جشن باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال هم به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشنی همزمان با شب 22 بهمن ماه در شعب مهدالرضا(ع) مشهد ویژه قرآن آموزان و اولیاء آن‌ها تدارک دیده شده است، افزود: در این جشن، کودکان با کاغذ رنگی پرچم و تاج درست خواهند کرد و علاوه بر این اجرای نمایش، همخوانی شعرهای انقلابی، نقاشی و مسابقه، قصه گویی مربیان و ... را در این محفل شاهد خواهیم بود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: این محفل شادی تا ساعت 21 ادامه دارد و با ندای الله اکبر به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام میریان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر در تمامی کلاس‌های مهدالرضا(ع) در سراسر سطح کشور، مراسم جشن و شادمانی برپاست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی