پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۴

ثبت نام ۱۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در پویش «نوجوان رضوی در ملک سلیمانی»

دبیر کانون تخصصی تعلیم و تربیت استان کرمان، از ثبت نام نوجوانان و جوانان گروه‌های سنی ۹ تا ۱۹ سال در پویش «نوجوان رضوی در ملک سلیمانی» خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، سعید ایرانمنش گفت: جذب خادمیاران نوجوان و جوان دختر و پسر برای کادرسازی جدید و خدمت هرچه بیشتر به نیازمندان جامعه در سایه امام رئوف در سطح استان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا پیش از این شرایط خادمیاری برای گروه‌های سنی ۲۰ سال به بالا بوده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با فعال شدن کانون نوجوانان خدمت رضوی، موج جدیدی از علاقمندان به ولایت پذیری امام هشتم در سطح استان کرمان که پیش از این نیز متقاضیان زیادی داشت، جذب شوند.
وی با اشاره به اینکه در ایام اعتکاف در سطح استان بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح نوجوان رضوی در ملک سلیمانی ثبت نام کردند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری که در کانون تعلیم و تربیت در حال اجرا است، طرح چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس استان است که با استقبال خوب و گسترده دانش آموزان مواجه شد.
ایرانمنش از عقد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی، تسهیل زیارت برای دانش‌آموزان کم برخورار و اجرای طرح چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس و همکاری‌های مشترک منعقد شده است. 
وی گفت: پس از ثبت نام و تقسیم بندی دانش آموزان بر اساس رده سنی برنامه‌های فرهنگی، آموزشی در مدارس و اردوهای زیارتی در مشهد مقدس نیز برگزار خواهد شد.
ایرانمنش گفت: از اول سال تحصیلی جاری تاکنون در بیش از ۱۵۰ مدرسه استان چهارشنبه‌های امام رضایی اجرا شده است که بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در این طرح مشارکت داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی