پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون خادمیاران رضوی نجف آباد:
۱۴۰۲-۱۱-۱۴

کانون خادمیاران رضوی باید در امر روشنگری و جهاد تبیین فعال باشند

دبیر کانون خادمیاران رضوی نجف آباد گفت: مجموعه کانون خادمیاران رضوی باید در امر روشنگری و جهاد تبیین فعال باشند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، ابراهیم ولایتی دبیرکانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان نجف آباد، در آئین گردهمایی سالیانه خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد که در سالن همایش‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد(خارون) برگزار شد، ضمن خوشامدگویی و تبریک ایام اعیاد رجبیه به خادمیاران، به بیان گزارش اجمالی از روند کار دو سال گذشته دبیرخانه کانون خدمت رضوی شهرستان پرداخت. 
وی اظهار کرد: در ابتدا شهرستان، دارای یک کانون تخصصی و یک کانون محله‌ای بود که با عنایت خداوند و یاری امام رئوف، در حال حاضر ۱۸ کانون تخصصی و ۹ کانون محله‌ای در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند، که از این بابت شاکر خداوند متعال بوده و قدردان تلاش‌های خالصانه خادمیار، در حیطه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در قالب کانون‌های فرهنگی، کانون‌های محله‌ای و کانون‌های اجتماعی هستیم که هرکدام با تعریف وظایف مشخص، مشغول خدمت هستند. 
در ادامه این مراسم حجة الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نجف آباد با اشاره به ماه رجب، ماه زیارتی امام رئوف، گفت: به برکت وجود امام رضا(ع) است که شیعه شده‌ایم و هر چه داریم از وجود با خیر و برکت این امام رئوف در این کشور است. 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ضمن بیان اهمیت خادم اهل بیت بودن، آن را بسیار ذی قیمت عنوان کرد و گفت: ما ایرانیان به برکت وجود امام رضا(ع)، وصل به نبوت و امامت شده‌ایم و این بشارتی است برای شما که این توفیق را پیدا کرده‌اید که خادمیار خادمان آن حضرت باشید. 
وی افزود: آن چه بیشتر از این موضوع اهمیت دارد این است که چقدر در این عنوان عاقل و عالم شده‌ایم چون امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص) است و بخش مهمی از سفارشات حضرت درباره عقل است، چنانچه بارها فرموده‌اند: «دوست دارم شیعیانم عاقل باشند» و باز فرموده اند: «بیشترین ثروت یک شخص تعقل و بدترین دشمن وی، جهل اوست».
حجت الاسلام حسناتی در ادامه تاکید کرد: خدمت خادمیاران رضوی امری بسیار حساسی است چرا که گفتار و یا رفتار آنها، می‌تواند افراد را به ائمه اطهار وامام رضا(ع) وصل کند و یا برعکس و این مسئله چقدرمسئله اهمیت پیدا خواهد کرد، زیرا دین ما، دین تشیع است و اگرمردم نباشند هیچ فعالیتی فایده و اهمیتی نخواهد داشت. 
حضور پرچم متبرک آستان حضرت رضا(ع) و مداحی خادمیاران رضوی، اجرای گروه سرود نوجوانان و پخش گزارش تصویری فعالیت‌های سالانه کانون‌های خدمت رضوی در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی