پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۵

برگزاری نشست قرآنی رضوانیه به مناسبت دهه فجر در حرم رضوی  

همزمان با ایام دهه مبارک فجر نشست قرآنی دخترانه رضوانیه در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام دهه مبارک فجر نشست قرآنی دخترانه رضوانیه در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
در این نشست و دورهمی دخترانه‌ی قرآنی که با همخوانی و جمع‌خوانی سوره مبارکه «فجر» همراه بود، برخی از نکات تفسیری و آموزنده این سوره توسط یکی از مربیان قرآنی برای شرکت کنندگان تبیین شد.
در این نشست قرآنی همچنین کارگاه‌های هنری همچون کارگاه خوشنویسی و کتابت آیاتی از کلام الله مجید به ویژه آیات سوره مبارکه فجر و کارگاه کاردستی ویژه دختران نوجوان نیز برگزار شد. 
برگزاری مسابقه فرهنگی-قرآنی«ریحانه‌النبی» و اهدای هدایای فرهنگی و متبرک از سوی استان قدس رضوی به برگزیدگان  از دیگر برنامه‌های نشست قرآنی رضوانیه در حرم مطهر رضوی بود. 
گفتنی است؛ محفل قرآنی« ام‌ابیها» ویژه بانوان ساعت 9:00 صبح و محفل قرآنی «ابناء الاقصی»  ویژه کودکان و نوجوانان قرآنی دختر و پسر ساعت 15:30  در رواق دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام دهه مبارک فجر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی