پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۵

دیدار و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور خادمیاران رضوی استان سمنان

به مناسبت ایام الله دهه فجر جمعی از خادمیاران رضوی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر از آنان تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ در دیدار خادمیاران رضوی استان به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان از خانواده‌های شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان اظهار کرد: شهیدان والامقام با نثار خون خود برای امروز ایران، عزت و اقتدار به ارمغان آوردند.
سعدالدین تصریح کرد: خانواده شهدا در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی انجام دادند چرا که آنها عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه شهدا از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند که این دیدارها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات برای بازماندگان است، تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاور مردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا بزرگترین درسی است که وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین‌تر می‌کند.
سعدالدین با تاکید بر اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار همه ملت ایران هستند، اظهار داشت: اگر امروز نام جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار در تمام گیتی می‌درخشد مرهون صبر، استقامت، ایثار و شجاعت شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را علاوه بر احترام، به نوعی توجه به خود و همه خادمیاران دانست و اضافه کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت‌ها و جانفشانی‌هایی را برای همه مسئولین یادآوری می‌کند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند ادامه داد: مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون پاک شهدا هستند.
سعدالدین تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهیدان هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
گفتنی است؛ در این دیدارها از خانواده شهیدان والامقام رجبی، زیاری، قصاب و موسوی با اهدای تندیس آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد و مادران محترم شهدا خاطراتی از فرزندان شهید بزرگوار خود بیان کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی