پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۶

پروژه ۶۰۰ متر مربعی بخش دیالیز بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان کلنگ زنی شد

به همت خیرین کانون سلامت رضوی سیستان وبلوچستان و به نام امام رضا(ع) بخش جدید دیالیز بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان کلنگ زنی شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، دکتر غلام عبدی مسئول کانون سلامت رضوی استان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: بر اساس تحقیقات و بررسی‌های میدانی که در بخش بیماران دیالیزی استان بخصوص شهرستان زاهدان به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که فضای بخش‌های دیالیز در زاهدان با توجه به حجم بیمارانی که در طول ماه به حداقل دو هزار نفر می‌رسد کم است و بیماران ساعت‌ها برای انجام دیالیز منتظر نوبت هستند.
وی افزود: با توجه به صحبت‌های بعمل آمده با خیرین بر این شدیم که با نام آقا علی ابن موسی الرضا(ع) عملیات اجرایی پروژه 600 متر مربعی، بخش دیالیز بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راشروع کنیم.
وی افزود: پروژه مذکور باهزینه بالغ بر یکصد میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی شد که مقرر شده به حول و قوه الهی بتوانیم ظرف کمتر از یک سال به اتمام رسانیده و به بهره‌برداری برسد.
مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان وبلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه بیماران دیالیزی در حال حاضر از بخشی جهت انجام درمان خود استفاده می‌کنند که گنجایش بیمار آن بیشتر از حد استاندارد است گفت: با ساخت این پروژه مهم در بحث تخت‌های دیالیزی کمبودی نخواهیم داشت و بالای 35 تخت به ظرفیت تخت‌های حاضر بخش دیالیز اضافه خواهد شد و شاهد آن خواهیم بود که در یک ساعت 35 بیمار زیر دستگاه دیالیز شوند.
این مقام مسئول در پایان از خیرین و خادمیاران و به ویژه از مجموعه بنیاد کرامت رضوی کشور خواست تا با یاری در امر تامین هزینه‌های مالی این پروژه مهم ما را تنها نگذاشته تا به سرانجام رسانیدن این بخش، عنایات آقا علی ابن موسی الرضا(ع) شامل حال ما بشود و بتوانیم هرچه زودتر این خدمت رو به بیماران دیالیزی به سرانجام رسانیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی