پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران کانون تعلیم و تربیت انجام پذیرفت؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۶

ارائه ۷ هزار ساعت آموزش رایگان به دانش آموزان نیازمند جیرفت

به همت خادمیاران کانون تعلیم وتربیت شهرستان جیرفت، دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار از خدمات رایگان آموزشی بهره‌مند شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرامت پیرنیا دبیرکانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت، یکی از مهمترین رویکردهای کانون تعلیم و تربیت را توانمندسازی دانش آموزان نیازمند برشمرد و بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نیازمند در مقاطع تحصیلی پایه اول و دوم متوسطه در سطح شهر جیرفت و روستاهای کم برخوردار از خدمات رایگان آموزشی بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: در این طرح بیش از شش نفر خادمیار تخصصی کانون تعلیم و تربیت حضور یافتند و با تدریس دروس زبان، ریاضی، عربی، فیزیک، شیمی، علوم و...جمعا۷۲۰۰  نفر ساعت خدمات آموزشی ارائه کردند.
پیرنیا عنوان کرد: اهدا پوشاک، لوازم التحریر، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به دانش آموزان با نیازهای ویژه از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در حمایت از دانش آموزان نیازمند است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت اظهار کرد: رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند باید به خوبی در جامعه فرهنگ‌سازی شود چرا که همه در قبال آنان مسئول هستیم و با همکاری خیرین می‌توانیم در موفقیت تحصیلی این دانش‌آموزان موثر باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی