پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی اعیاد باقیمانده سال در سالن همایش سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، با حضور مدیر، معاونان، دبیران مناطق و شهرستان‌ها و دبیران کانون‌های تخصصی خدمت رضوی استان تهران جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی اعیاد پیش رو به منظور ارائه خدمات شایسته و ویژه به نیازمندان در سالن همایش سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. 
صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک دهه فجر، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحت هدایت بزرگ مردی همچون حضرت امام خمینی(ره) را نقشه راهی دانست تا بدانیم رسیدن به نتیجه مطلوب و خداپسندانه با تلاش، همدلی و خواستن دست یافتنی است.
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی ما به عنوان خادمی حضرت رضا(ع) باید خالصانه باشد گفت: ما منتسب به امام رئوف هستیم و باید تمام تلاش خودمان را بکار بگیریم تا رضایت حضرت را بدست بیاوریم، باید دلی کار کنیم و در مسیر خدمت‌رسانی صادق باشیم.
براتلو با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: برنامه‌ریزی برای اعیاد و مناسبات ملی و مذهبی به ویژه حضور پرشور در انتخابات انجام گرفته که دبیران محترم مناطق و شهرستان‌ها می‌بایست نحوه و میزان مشارکت خود را ارائه کنند تا بتوانیم براساس داشته‌ها قدم برداریم.
وی تعامل و استفاده از خیرین را ضروری دانست و توصیه کرد فرصت باقیمانده سال جاری را مغتنم شمرده تا در مسیر خدمت‌رسانی گام برداریم.
وی از توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و برپایی سفره‌های افطاری ساده در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای شما است تا با ارتباط‌گیری موثر و کارآمد به ویژه جوانان آنها را نسبت به مشارکت در انتخابات تشویق کنند و اهمیت تصمیم آنها در رشد و آینده روشن کشور را با بهره گیری از راه‌های مناسب انتقال دهید.
در حاشیه این جلسه معاونت‌های خادمیاری، محله‌ای، اجتماعی و فرهنگی پیرامون برنامه‌های پیش رو توضیحاتی را ارائه کردند و ساختار جدید کانون‌های خدمت رضوی ابلاغ شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی