پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

شادکامی عروس و دامادها به همت کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸تهران

با پیگیری‌های کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و مشارکت خیرین منطقه به عروس و دامادها به مدت یکسال خانه رایگان اهدا می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از تهران، با هماهنگی عرصه وقف و نذر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و با کمک خیرین نیکوکار، یک واحد مسکونی در محله شادآباد به صورت رایگان به اشخاص معرفی شده به مدت یکسال اهدا می‌شود.
شاه مرادی مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه ۱۸ با بیان این خبر افزود: در شرایطی که اجاره یک واحد آپارتمان در محله شادآباد هزینه‌های بسیار بالایی دارد، به همت حاج آقا بیات خیر تهرانی این واحد مسکونی به زوج جوان با پیش پرداخت دعای خیر و اجاره بها صلوات بر محمد و آل محمد (ص) تحویل این زوج جوان داده شد.  
وی در ادامه اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه، با حضور معاون کانون خدمت رضوی منطقه 18 سیدرضا منصوری پورمقدم و دیگر مسئولان به مناسبت شروع ایام دهه فجر و ایام پربرکت ماه رجب، به مدت یکسال در اختیار این زوج جوان قرار داده شده است.
در شرایطی که تهیه خانه، به مهم‌ترین دغدغه‌ زوج‌های جوان برای شروع زندگی مشترک تبدیل شده و افزایش بی‌قاعده اجاره خانه، مشکلات زیادی را برای مستاجران به بار آورده، وجود انسان‌های دریادل، امید به زندگی را در دل جوانان رویانده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی