پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) انجام شد،
۱۴۰۲-۱۱-۱۷

 آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان اجتماع بزرگ کاظمیون

در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان اجتماع بزرگ کاظمیون بود.

به گزارش آستان نیوز، اجتماع بزرگ کاظمیون در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) ویژه خادمین و کارکنان آستان مبارک فرزندگرامی اش  در طبس همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انواری از سخنوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برپا شد.
  حجت الاسلام و المسلمین انواری در این اجتماع اظهار کرد: ما امامزادگان بسیاری در سراسر کشور داریم اما خصوصیت ویژه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) این است که ایشان بی واسطه به امام متصل هستند.
وی افزود: بر اساس روایات همنشینی با این امامزادگان شریف همانند همنشینی با پیامبر اعظم(ص) است و همنشینی با پیامبر، همنشینی با خداست.
سخنران این مراسم ادامه داد:  همه ما باید جایگاه خدمت به این امامزاده لازم التعظیم را درست درک کنیم و خادم این حرم مطهر چون بر انسان کریم وارد شده حتما مورد عنایت ایشان هستند.
 حجت الاسلام و المسلمین انواری گفت: خادم افتخاری هم به فراخور این امامزاده باید کریم باشد و در خدمت مضایقه نداشته نباشد و راضی به فضا و قدر الهی بوده تا بتواند به زائران گرانقدر آرامش دهد.
در این اجتماع کربلایی حسین قوی پنجه و کربلایی حسین داریوش طبسی ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.
اهدای شال متبرک حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، حرکت دسته جمعی خادمین به سمت ضریح مطهر جهت عرض تسلیت و سیاه پوش نمودن آن توسط خدام از دیگر برنامه‌های این اجتماع معنوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی