پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سخنران مراسم سوگواری شهادت هفتمین امام شیعیان در زیارتگاه شهید مدرس:
۱۴۰۲-۱۱-۱۷

طاغوت ستیزی از مهمترین اقدامات امام موسی کاظم(ع) بود

سخنران مراسم سوگواری شهادت هفتمین امام شیعیان در زیارتگاه شهید مدرس گفت: طاغوت ستیزی و مبارزه با ظلم از مهمترین اقدامات امام موسی کاظم(ع) بود.


به گزارش آستان نیوز، مراسم سوگواری شب شهادت امام کاظم (ع) همراه با سخنرانی و مرثیه سرایی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
حجت‌الاسلام نژادمحمد در این مراسم گفت: یکی از اقدامات مهم امام کاظم(ع) طاغوت ستیزی و مبارزه با ظلم بود.
وی افزود این امام همام همواره بر مشروعیت نداشتن حکومت بنی العباس تاکید نموده و یاران خود را از کمک به دستگاه جور بر حذر می‌کردند.
این کارشناس مذهبی اظهار کرد: در چهل و پنج سال پیش ملت ایران با تاسی از سیره اهل بیت(ع) و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی با طاغوت ظالمانه پهلوی مبارزه کردند و به مبارزه با حکومتی پرداختند که تمام تلاشش منزوی کردن دین و گسترش فساد و فحشا بود.
حجت الاسلام نژاد محمد گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی معنویت و توجه به مسائل معنوی در بین آحاد جامعه توسعه پیدا کرده است.
وی ابراز کرد: هیئات مذهبی، اعتکاف، زیارت اربعین، نماز جمعه و جماعت و راهیان نور از مهمترین مولفه‌های معنویت است که مورد تأکید انقلابی اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی