پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

افتتاح اولین «اتاق بازی» مدارس امام رضا(ع)  

همزمان با ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اتاق بازی دبیرستان امام رضا(ع) صبح امروز 17 بهمن‌ماه در آیینی با حضور فریدالدین حداد عادل رئیس هیئت مدیره بنیاد فرهنگی رضوی و مسئولان بنیاد فرهنگی رضوی در متوسطه دخترانه امام رضا(ع) واحد6 افتتاح شد. 

به گزارش آستان نیوز، بنیاد فرهنگی رضوی به منظور ایجاد و متناسب‌سازی فضاهای تربیتی با ویژگی‌ها و نیازهای دانش‌آموزان و اقتضائات فرهنگ اسلامی‌ـ‌ایرانی برگرفته از متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اولین اتاق بازی مدارس امام رضا(ع) را با عنوان «بازینو» طراحی و راه‌اندازی کرد. 
طرح این اتاق بازی بنا به دریافت نظرات و درخواست دانش آموزان و اولیای مدرسه و پس از انجام ارزیابی و کارشناسی و تأمین منابع و امکانات لازم، با مناسب‌سازی فضاهای بلااستفاده جهت بهره‌مندی دانش آموزان از تفریحات سالم و سرگرم‌کننده در فضای آموزشی و با صرف بودجه‌ای به ارزش یک میلیارد و100 میلیون ریال تجهیز و راه‌اندازی شده است. 
در گام نخست، اتاق با بیش از 40 عدد انواع بازی‌های فکری رومیزی نظیر فوتبال دستی، دارت و... مجهز شده و بزودی اسباب بازی‌های دیگری نظیر ایرهاکی نیز به مجموعه موجود افزوده خواهد شد. گفتنی است، افتتاح اتاق بازی در دو واحد دیگر از مدارس امام رضا(ع) نیز در دست برنامه‌ریزی است. 
شایان ذکر است، مسئولان و مهمانان مدعو از آموزش و پرورش در جریان افتتاح اتاق بازی از نمایشگاه «دیروز، امروز، فردا» با موضوع نگاهی به تاریخ معاصر کشورمان و تحولات انقلاب اسلامی بازدید کرده و در ویژه‌برنامه مناسبتی دهه فجر با اجرای دختران دانش آموز نیز حضور پیدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی