پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

اعزام ۴۲ زائر اولی از بندر ماهشر به مشهد مقدس

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بندر ماهشهر از اعزام ۴۲ نفر زائر زیارت اولی در قالب یک کاروان به مشهد مقدس با همکاری کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، هادی مقدم مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بندر ماهشهر یکی از اهداف مهم تشکیل کانون‌های خدمت رضوی را محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ و سیره رضوی معرفی و بیان کرد: به همت این کانون تاکنون بیش از ۴۰۰۰  نفر در قالب چند کاروان زیارتی به مشهد الرضا(ع) مشرف شدند.
وی با بیان اینکه در ماه رجب یک کاروان زیارت اولی محروم و نیازمند به مشهد مقدس و حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند گفت: سفر این زائران به صورت ۸ روزه بوده و زائران در زائر شهر رضوی اسکان خواهند یافت. زیارت مضجع منور رضوی، بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس و اهدای بسته‌های فرهنگی از اقدامات پیش‌بینی شده برای این گروه از زائران است.
مقدم با اشاره به اهداف اجرای «مهر درخشان رضوی» بیان کرد: این طرح ویژه زائران زیارت اولی‌ بارگاه قدس رضوی با هدف اعزام افراد بالای ۳۵ سال که تاکنون به دلیل مشکلات مالی توفیق زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) را نیافته‌اند، در شهرستان بندر ماهشهر در حال اجرا است.
مسئول کانون خدمت رضوی در ادامه به فعالیت کانون‌های خادم‌یاران رضوی و کانون ام البنین در شهرستان اشاره کرد و افزود: کانون ‌محلی و تخصصی خادمیاران رضوی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله طرح زائر اولی‌ها، عیادت از بیماران، جذب خادم‌یار رضوی همچنین شناسایی محرومان، نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنها، جمع‌آوری نذورات برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی شده است.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی