پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی منطقه۱۷ تهران

به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ دارالشهدا تهران مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مراسم باشکوه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با برنامه‌های متنوع از جمله تلاوت قرآن کریم، اجرای مداحی، سرود و سخنرانی صفرعلی براتلو مدیرکانون خدمت رضوی استان تهران و پذیرایی ازمهمانان برگزار شد. 
براتلو در ابتدای این مراسم، ضمن تسلیت شهادت جانگداز امام موسی بن جعفر(ع) و گرامیداشت دهه فجر گفت: خدا را شاکریم به ما توفیق عنایت کرده تا به عنوان خادم امام رضا(ع) خدمتگزار مردم باشیم، خادمیاران باید تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم داشته باشند.
وی در ادامه بیان کرد: راه امام و شهدا را باید قاطعانه ادامه بدهیم و افرادی که در این راه خسته می‌شوند و از بصیرت کافی برخوردار نیستند، ماهیت انقلاب را به آنها بشناسیم. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اذعان کرد: با فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای و جوانان با غیرت جایگاه ایران در زمینه پیشرفت علمی بسیار خوب بوده و این موفقیت ادامه خواهد داشت. 
براتلو اظهار کرد: پیشرفت و دستاوردهای ایران بعد از انقلاب چشمگیر بوده و بهتر است آگاهی خود را افزایش بدهیم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی