پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف ترویج فرهنگ رضوی انجام گرفت؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۷

امضا تفاهم‌نامه همکاری کانون‌های خدمت رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی بم

با هدف ترویج سیره رضوی تفاهم‌نامه همکاری‌های اجتماعی، فرهنگی بین سازمان تبلیغات اسلامی و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم امضاء شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ والای رضوی در سطح جامعه به ویژه جوانان‌ و نوجوانان، نشست هم اندیشی و امضای تفاهم‌نامه فرهنگی، اجتماعی بین اداره تبلیغات اسلامی و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم برگزار شد.
وی ادامه داد: این نشست با هدف جذب جوانان و نوجوان پسر و دختر تحت عنوان دختران و پسران رضوی برای کادرسازی جدید و خدمت هرچه بیشتر در سایه امام رئوف، در شهرستان بم  برگزار شد.
مهدوی همچنین بیان کرد: با فعال شدن کانون نوجوانان خدمت رضوی، موج جدیدی از علاقمندان به ولایت پذیری امام هشتم در بین جوانان و نوجوانان شهرستان فراهم خواهد شد ضمن اینکه پیش از این نیز متقاضیان زیادی از جمله پسران و دختران تحت عنوان دختران و پسران رضوی با کانون‌های خدمت رضوی همکاری داشتند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی