پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۷

تجلیل خادمیاران رضوی از مادر شهید محمدحسین گیتی‌نما

کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران به همراه نمایندگانی از فدراسیون تکواندو به دیدار مادر شهید محمدحسین گیتی نما رفته و از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران به همراه نمایندگانی از فدراسیون تکواندو به دیدار مادر شهید محمدحسین گیتی نما رفته و از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.
شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران گفت: این دیدار که با حضور جمعی از خادمیاران، یاوران رضوی و نمایندگانی از فدراسیون تکواندو انجام شد با زمزمه صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و مهمانان و خانواده معظم شهید با زیارت پرچم متبرک رضوی به امام رئوف متوسل شدند و هدیه‌ای نیز به رسم یادبود به مادر این شهید عزیز تقدیم شد.
وی افزود: شهید گیتی‌نما از شهدای جنگ تحمیلی و از ورزشکاران نام آور رشته تکواندو بود که در این عرصه هم چون عرصه ایثار و شهادت موفق به کسب افتخارات زیادی شده بود. این شهید گرانقدر در اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به خیل شهیدان پیوست.
شیخ محمدی گفت: شهدای دفاع مقدس و دیگر شهیدان افتخار این مرز و بوم هستند و بازدید و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان وظیفه هر ایرانی است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی