پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۸

رونق تولید فرش دستباف، محور تفاهم شرکت فرش آستان قدس رضوی و صنعت آفرینان امداد

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی  شرکت فرش آستان قدس رضوی در تهران، تفاهم‌نامه‌ای میان این مجموعه و شرکت صنعت آفرینان امداد به امضا رسید.

به گزارش آستان نیوز، این تفاهم‌نامه همکاری که میان حمید کارگر مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی و محمدعلی زاهدی مدیرعامل شرکت صنعت آفرینان امداد به امضا رسید، توسعه همکاری‌ها در زمینه فرش دستباف ایران را هدف قرار داده است.
 

هم‌افزایی برای اعتلای فرش دستباف ایرانی
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی، ایجاد بستر مناسب برای رونق تولید فرش دستباف و ایجاد اشتغال پایدار در این عرصه را از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد.
کارگر گفت: توسعه همکاری‌های بازرگانی هدف دیگری است که بر مبنای آن مقرر شده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین برای اعتلای فرش ایرانی بهره گرفته شود.
او ادامه داد: تهیه و تأمین مواد اولیه مرغوب و نقشه‌های اصیل و مورد پسند بازار برای تولید فرش دستباف، معرفی و استفاده از توان راهبران میانی و پیشرانان تولید، ایجاد زمینه لازم برای بهره‌مندی قالیبافان تحت پوشش از بسته‌های حمایتی و تشویقی طرفین و استفاده دو شرکت از ظرفیت‌های ایجاد شده نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور از جمله محورهای این همکاری خواهد بود.
کارگر با اشاره به آغاز نخستین نمایشگاه اختصاصی شرکت فرش آستان قدس رضوی در تهران از ۱۵ بهمن ماه جاری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 24 بهمن در سالن نمایشگاهی حجاب دایر است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند در دوره زمانی یادشده همه روزه از ساعت 9 تا 21 به نشانی تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی