پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد:
۱۴۰۲-۱۱-۱۸

پیشگامی آستان قدس رضوی در خدمت رسانی به توانیابان و معلولان کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: آستان قدس رضوی در خدمت رسانی به توانیابان و معلولین کشور پیشگام بوده و یک شریک اجتماعی تراز برای این سازمان به شمار می‌رود.

به گزارش آستان نیوز، علی‌محمد قادری با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی در ارائه خدمات اجتماعی به آحاد جامعه هدف بهزیستی از جمله توانیابان، معلولین پیشگام بوده و هست، اظهار کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید آستان قدس رضوی شاهد اتفاقات بسیار خوب و تسهیلگرایانه میان آستان مقدس رضوی و سازمان بهزیستی کشور هستیم.
وی افزود: حمایت از خانواده‌های چند قلوی مشهدی، بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور و حاشیه شهر مشهد و ... از جمله نمونه های بی بدیل اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه رسیدگی به محرومان و نیازمندان است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: آستان قدس رضوی طی دو سال اخیر منابع بسیار خاصی برای سازمان بهزیستی در حوزه‌های حمایتی، معیشتی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است که نمونه‌های بارز آن تشرف زائراولی‌ها به حرم مطهر رضوی از سراسر کشور، مشارکت در واگذاری واحدهای مسکونی، اهدای آمبولانس و بهره‌مندی مددجویان از غذای حضرتی در مهمانسرای امام رضا(ع) و ... به شمار می‌رود.
قادری آستان قدس رضوی را یک شریک اجتماعی تراز برای سازمان بهزیستی کشور خواند و گفت: بنده از تولیت معزز آستان قدس رضوی و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی کمال تقدیر و تشکر را دارم چراکه این آستان نورانی طی ماه‌های اخیر با بهره‌گیری از نذورات حرم مطهر رضوی علاوه بر مشارکت موثر، کارهای بزرگ و ماندگاری را برای این سازمان حمایتی انجام و به یادگار گذاشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی