پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۸

آئین بدرقه دانش آموزان بابلی به مشهد الرضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی

جمعی از دانش آموزان با حضور خادمیاران خدمت رضوی کانون بانوان و خانواده بابل با حس و حال امام رضایی راهی مشهد الرضا(ع) شدند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمود جعفرزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در فرهنگ ایرانیان، از دیر باز شأن زائر امام رضا(ع) عالی و جایگاه وی به دلیل یافتن افتخار عتبه‌بوسی آن امام همام، رفیع بوده است گفت: ‌با عنایت شمس الشموس، آئین بدرقه ۴۵ دانش آموز دختر از مدرسه شفیع زاده شهرستان بابل با حضور خادمیاران خدمت رضوی کانون بانوان وخانواده، زیر سایه شمس الشموس راهی مشهد مقدس شدند.
جعفرزاده خاطر نشان کرد: این مراسم به این منظور برگزار شد تا دانش آموزان با سیره، روش و زندگی اهل بیت(ع) به خصوص امام رئوف آشنا شوند.
مدیر مدرسه شفیع زاده نیز ضمن قدردانی از حرکت خادمیاران خواستار تداوم این گونه برنامه‌ها شد و گفت: در مراسم‌های مختلف نظیر آئین بدرقه دانش آموزان به اردوهای معنوی و زیارتی از خادمیاران کانون بانوان و خانواده دعوت می‌شود تا قبل از سفر حس و حال امام رضایی در بین دانش‌آموزان ایجاد و در زیر سایه امام مهربانیها راهی سفر شوند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی