پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۸

عزاداری خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در سالروز شهادت ابوالرضا(ع)

همزمان با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) مراسم عزاداری با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، در این مراسم معنوی حاضران ضمن عزاداری در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین با حضور در سطح شهر در گلزار شهدای سید فتح الله حضور یافته و این مصیبت جانسوز را به محضر امام زمان (عج) تسلیت گفتند.
سید یدالله حسینی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین ضمن عرض تسلیت شهادت پدر گرانقدر حضرت رضا(ع) حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی این شهر در مراسم شهادت این امام همام و برافراشتن پرچم عزا را وظیفه ذاتی این خادمیاران در جهت عرض تسلیت و همدردی با حضرت رضا(ع) عنوان کرد و گفت: ما باید سیره زندگی نبوی امام موسی کاظم(ع) که پدر بزرگوار امام رضا(ع) هستند را بیشتر از پیش به نسل جوان و جامعه شناسانده و رهرو این امام همام باشیم.
وی افزود: مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور خادمیاران رضوی و ارادتمندان اهل بیت(ع) برگزار شد و مرثیه‌خوانی، سینه‌زنی، برگزاری آیین معنوی پرچم گردانی بین شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های انجام شده در این مراسم معنوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی