پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۸

جلسه هماهنگی طرح ملی «دختر ماه» در استان چهار محال و بختیاری برگزار شد

اولین جلسه طرح ملی «دختر ماه» برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در محل مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از استان چهار محال و بختیاری، فرزانه گنجی دبیر کانون بانوان و خانواده استان گفت: طرح «دختر ماه» با هدف آگاهی‌بخشی خانواده‎ها نسبت به این برهه مهم سنی و ماندگار کردن تاثیرات آن در حافظه دختران برای خودسازی جسمی، فکری و معنوی خودشان پیش بینی شده است.
وی افزود: همچنین ترغیب دختران تازه مکلف شده به انجام فرائض دینی و تقرب به پروردگار متعال، ایجاد خاطره‌ای ماندگار در ذهن دختران تازه مکلف شده در راستای اهمیت تکلیف و تشرف، جذب و توانمندسازی پشتیبان‌های معنوی برای ارتباط با دختران، شبکه سازی دختران ماه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف تربیتی در آستان قدس رضوی از دیگر اهداف این طرح است.
 به گفته گنجی، بدنبال تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده، این جلسه جهت هماهنگی و نحوه برگزاری طرح با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد.
جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری  نیز ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی به خادمین حرم امام رضا(ع) گفت: این طرح طی تفاهمنامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت مشارکتی اجرا خواهد شد و نظر به اهمیت رسیدن به سن تکلیف، برگرفته از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که آن را تشرف به محضر پروردگار دانسته‌اند، امیدواریم سهم کوچکی در این طرح برداشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی