پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۸

توسعه خدمات توزیع داروهای سرطانی در کشور توسط شرکت یاراطب ثامن

شرکت یاراطب ثامن با رویکرد توسعه خدمات خود در حوزه توزیع داروهای بیماران سرطانی، با انعقاد توافق‌نامه همکاری جدیدی با شرکت اریکا فارمد، پخش انحصاری یک داروی درمان سرطان دیگر را نیز در کشور برعهده گرفت.

به گزارش آستان نیوز، این قرارداد همکاری مشترک در بهمن ماه سال جاری و پس از دیدار و گفت‌وگوی دکتر مهدی حیدریان مدیرعامل شرکت یاراطب ثامن با مدیران ارشد شرکت اریکا فارمد در محل دفتر مدیریت شرکت یاراطب ثامن در تهران، بین دو مجموعه منعقد شد.
طبق این توافق‌نامه همکاری، علاوه‌بر داروی «سیکلوفسفامید» برای درمان بیماران سرطانی، سرم‌های نمکیِ شرکت اریکا فارمد نیز توسط مجموعه یاراطب ثامن به مدت یک سال به صورت انحصاری در سراسر کشور توزیع می‌شود. 
وابستگی شرکت یاراطب ثامن به بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه پخش سراسری دارو در ایران و خوشنامی در این عرصه، موجب شده است بیشتر شرکت‌های تأمین‌کننده دارو و تجهیزات پزشکی کشور تمایل همکاری با این مجموعه داشته باشند. 
شرکت اریکا فارمد نیز که با محوریت بهبود کیفیت زندگی از طریق تسهیل دسترسی بیماران به دارو و درمان‌های نوین در سراسر کشور فعالیت می‌کند، در ادامه همکاری خود با شرکت یاراطب ثامن در مدت حدود سه سال گذشته، این شرکت وابسته به آستان قدس رضوی را برای توزیع انحصاری تعدادی از محصولاتش انتخاب کرده است.
شایان ذکر است، شرکت پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی یاراطب ثامن در سال 1390 تأسیس شده است و در حال حاضر نیز دارای ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف کشور است که تمامی این شعبات زیر نظر دفتر مرکزی آن در تهران فعالیت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی