پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۸

نماهنگ «جانا محمد» ویژه عید مبعث منتشر شد

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نماهنگ «جانا محمد» ویژه عید بزرگ مبعث منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به اهمیت تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه آموزه‌های دینی و معرفتی، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تولید آثار رسانه‌ای فاخر و مخاطب پسند را به عنوان یکی از برنامه‌های خود تعیین کرده و در این بین توجه به نسل امروز را نیز به طور خاص مد نظر داشته است. 
تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای متنوع همچون نماهنگ، همزمان با ایام مناسبتی طول سال، از جمله اقدامات مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برای تحقق اهداف این حوزه است و در همین راستا در آستانه عید بزرگ مبعث، نماهنگ «جانا محمد» را با همراهی جمعی از نوجوانان تولید کرده است.
در این اثر چندین نوجوان پسر و دختر برای کمک به متولی مسجد، حیاط مسجد را برای عید بزرگ مبعث آماده می کنند و بعد از آذین بندی حیاط مسجد، محیط برای برگزاری جشن شب عید مهیا می شود و مردم در حیاط مسجد تجمع می کنند.
این نماهنگ در آستان مقدس شاهزاده ابراهیم فین کاشان، به سفارش مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل مبارز تولید شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی