پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۱۹

 1900 نفر در دوره ملی مهارت افزایی ویژه والدین بی‌نهایتی‌ها / توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات دینی فرزندان

 مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: دوره مهارت افزایی ویژه والدین بی نهایتی ها با عنوان «مهاد» در بستر فضای مجازی با استقبال خانواده های طرح ملی بی‌نهایت شو و شرکت بیش از 1900 نفر در این دوره آموزشی در حال برگزاری است. 

به گزارش آستان‌نیوز،  مجتبی مختاری با اشاره به اهداف برگزاری «مهاد» گفت: این دوره آموزشی به عنوان اولین دوره مهارت افزایی والدین باهدف آشنایی ایشان با معارف کاربردی اسلامی، توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات دینی فرزندان و همچنین درک بهتر افکار و احساسات نوجوانان طراحی و اجرا می شود.

مختاری در رابطه با جزئیات این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی شامل 9 ساعت ویدیو آموزشی در دو بخش معارفی و مهارتی است. والدین دختران و پسران بی نهایتی می بایست در بخش معارفی 19 مرحله آموزشی با موضوعات معرفت، انسان و خداشناسی و در بخش مهارتی که دارای 4 مرحله است موضوعات بلوغ و هویت نوجوان، تربیت جنسی جوان و نوجوان و روانشناسی نوجوان را بگذرانند. تاکنون بیش از ۱۴ هزار و 800 مرحله آموزشی توسط مخاطبان دریافت شده است.
وی اضافه کرد: یکی از نقاط قوت دوره های آموزشی که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود، ارائه خدمات پشتیبانی آموزشی از مخاطبان است. در این دوره آموزشی به بیش از 700 پیام و سوال  مخاطبان خود در حوزه های اجرایی و علمی و محتوایی پاسخ داده شده است. 
شایان ذکر است، از مزایای شرکت در این دوره آموزشی می توان به دریافت گواهی نامه رسمی حضور در دوره، بن تخفیف خرید از سایت راه وصل و همچنین سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس به قید قرعه اشاره نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی