پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۹

ثبت چهارشنبه امام رضایی در دفتر خاطرات مدرسه حاج عباس صفرپور شهرکرد

همزمان با چهارشنبه امام رضایی خادمیاران رضوی با حضور در مدرسه حاج قاسم صفر پور شهرستان شهرکرد خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان ثبت کردند.

به گزارس آستان نیوز استان از چهار محال وبختیاری، فرزانه گنجی دبیر کانون بانوان و خانواده استان گفت:  همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) خادمیاران کانون بانوان و خانواده و دختران رضوی یاوران مهدوی با در دست داشتن پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا(ع) در مراسم صبح گاهی مدرسه، بین دانش آموزان عاشق امام رضا(ع) حضور پیدا کردند.
 وی گفت: با پخش صلوات خاصه و ورود پرچم متبرک شور و شوقی در بین معلمان ودانش آموزان مدرسه ایجاد و عطر و بوی صحن و سرای امام رضا(ع) در مجلس جاری شد و اشک شوق از چشمان دختران جاری شد.
گنجی در ادامه اظهار کرد: در این مراسم خادمیار علیرضا شریفی در مقام و منزلت امام رضا علیه السلام و پیامبر اکرم(ص) صحبت کرد و از خاطرات زیبای خدمت در کشیک حرم اقا و عشق و اردات مردم در محضر آقا روایتگری کرد، و در پایان گنجی فرم ثبت نام بعنوان دختران رضوی یاوران مهدوی در بین دانش آموزان توضیع کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی